luni, 3 ianuarie 2011

how to piss someone off...better said: ur pissing me off


Totul se invarte in jurul titlului.Si DACA pot de ce sa nu contest?In fiecare zi fiecare se plange,fiecare se scuza,fiecare isi toaca nervii.Alternativa nu este cate o folie de xanax pe zi,ci indiferenta.Prietenii iti demonstreaza ca sunt prieteni sub deviza: "tu razi,eu rad,tu versi o lacrima,eu vars o lacrima,tu iti pui pofta in cui,eu imi pun pofta in cui,tu sari de pe bloc,EU ma uit si iti plang de mila"..that`s how friendship becomes rivalry or worse ...becomes nothing.

Anul 2011 aduce vantul schimbarii.Eu le urez majoritatii prietenilor: fuck off and have a nice life!

In loc sa ne spunem secretele unul celuilalt,in loc sa radem impreuna,in loc sa ne facem temele impreuna etc imi inchiriez un perete.Vara imi tine de rece,si iarna de cald.At least peretele is not talking behind my back :x One day u will begin sliding down the mountain and feel what i have felt,cause for Christ sake : "What Goes Around...Comes Around".


From NoXDutchess with love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu