luni, 12 aprilie 2010

amalgam haotic ..

Der Text debutiert mit der These dass, ...hai sa spargem bariera asta chiar daca aceste Wendungen ne vor bantui mult timp de acum incolo ..

Asadar dragi tovarasi,la cererea lui Herr Staier["viclean copil de casa"],care s-a cacait 4 ore ca sa i se aprinda beculetul de pe hipotalamus si cu prilejul pensarii sprancenelor lui Haarbrett, am elaborat o lucrare stiintifica despre...compunerea incepe asa:clasa mea imi place,clasa mea este in cnd,clasa mea este alcatuita din ..si multe alte bla bla-uri.Eu voi trece direct la subiect,insa doresc sa-mi atentionez cititorii ca nu instig la nimic neortodox

Clasa mea este un amalgam haotic;da,ati inteles bine...insa acest amalgam are 2 stalpi impunatori:Huple si Flo.Acestia ne capteaza atentia,ne imbarbateaza inainte de lucrari si ne invata cum sa folosim in cel mai bun mod fixativul [ ei detinand o podoaba capilara impresionanta ].Un alt detaliu este ca in grupul din sala 13 exista tineri cu un potential de actiune nelimitat,dar ei sunt ca si familia mea de aproape 3 ani :
-suntem uniti,stim ce inseamna solidaritatea:"haideti bah toti sa plecam"/2 sau 3 mai raman/a doua zi: "bah ce bulangii sunteti"
-suntem doctori docenti in chimie organica: "voi nu stiti cum se scrie fosfor?e posibil asta ceva?doar ati invatat tabelul lui Mendeleev"(profa de bio)
-ne iubim diriginta si ea pe noi si mai mult: "mizerabililor!!!!"
-iubim de asemenea ecologia:"mizerabililor!!!"
-avem note maxime: ma pot mandri cu 1 la info,2 in teza la bio si 3 la tic
-avem un simt al modei dezvoltat: "Fish,iar ai venit cu sortul?"(Staier)
-avem afinitati pentru muzica: ultima banca de la geam vuieste de grohaituri si rock crizat,pe cand in banca din fata este prezent Salam la maxim in casti (Flo si Mary)
-posedam colegi doxa la stersul tablei: "Raluca,stai jos!Way doamne cei 6 baieti,stergeti unul din voi naibii tabla" (profa de mate)
-nu absentam decat in zilele care se termina cu "i",si daca absentam sarim gardul si dam muc in muc cu diriga
-ne place istoria: stim sa deosebim puterea legislativa de cea executiva
-IUBIM fizica: calculam impedanta cu Nastase la platane in aprx 48 de minute,sa nu mai zic de diagrama fazoriala
-mergem in excursii impreuna: vom merge pt prima data in excursie cu diriginta la Prislop la manastire...:x uhuuuu
-suntem extrem de constiinciosi cand e vorba de tema la mate: [ora 07:43] " repede bah , care si-a scris la mate!!!"
-ne comportam responsabil si grijuliu cu cei din jur: "plm,nu vezi pe unde calci?"
-mergem la toate olimpiadele posibile: exceptie facand Fish,care nu a mers la religie
-geografia este tata lor: invatam despre globalizare de 3 luni si culmea!ce e aia?:-s
-cheltuim banii responsabil: pt integrame pt profa de bio [ insa numai inainte de lucrare]
-suntem la sectia stiintele naturii : subsectia ping-pong
-romana ne inalta sufletele si ne confera o stare cronica de somn cand incepe Pruteanu(Dalin) sa vorbeasca
-avem o imaginatie de te doare capul: intrebarea este cum se spala profa de engleza din clasa a 10a?sau motorul si burghiul lui Gelu?[subiect destul de delicat]
-ne mandrim cu colegul nostru Fene,campion la conditionale
-nu mergem la petreceri ca sa consumam tutun si alcool [subiect si mai delicat,tovarasul Huple are poze compromitatoare,asa ca sfatul meu e sa nu-l suparati]
-utilizam stilul minimalist: "cine are CEIUT?"[Alexandra L]
-suntem dotati si cu ceiut: Alexandra B
-avem in clasa si extreme: ghici ce au Fish cu Nasty in comun>???chestiile alea imperios necesare la orice evaluare scrisa,numai ca cel din urma este dotat cu instrumente URIASE
-detinem si colegi din Siberia,cea mai reprezentativa fiind Teodora,buna samariteana,care intotdeauna este prezenta cu apa si saratele:X[multumim Teo]
-mai avem cativa culesi din Almas,Vetel, Savarsin si Chiscadaga
-si cireasa de pe tort: GERMANA..suntem la bilingv germana,ne place,primii doi ani i-am petrecut asudand intens,insa rezultate se vad.Sa va exemplific: Staier in clasa a 9a[cred] conjuga fragen-frog-gefrugen,iar in ziua de astazi ne mandrim cu o cunoastere absoluta a declinarii adjectivului
-dragii mei,ochii mi-au intrat in orbite,buzele mi s-au uscat "ci eu in lumea mea/ma simt nemuritor si rece"
-ma apuc de tema la germana ..tai tai:*


2 comentarii:

  1. Dalin aka Pruteanu12 aprilie 2010 la 22:47

    The first point of the triangel>:) Prutiii was here

    RăspundețiȘtergere
  2. Pruteanu ne-o suge ...oare cine ..oare cine o fi? PS : just an anonim or a female anonim :))

    RăspundețiȘtergere