luni, 26 aprilie 2010

Profile-first one :D Morariu Cristiana




Asa cum v-am promis,voi face cate un profil fiecarui coleg in parte,asa incat la 10 ani de la terminarea liceului sa ne amintim cu placere de aceste vremuri ..Juriul a ales pe 16 aprilie pe ...

NAME:Morariu Cristiana
AGE:probabil 18 in momentul de fata


LOCATION: SimCity
LOVE STATUS:poveste luuunga de aproximativ un an si ceva ..perivaleza inca se cacaie sa afle si huple nu raspunde la telefon,deci sursele mele sunt moarte.Acum cateva toamne cei doi s-au cunoscut,s-au placut,s-au amorezat,avand in mod clar in comun ceva.Dau legatura lu Perivaleaza:
"cand s-a cunoscut cu martanu ei.... singuru lucru in comun era fundu" [end of transmission]
Cristianei ii place fizica,o daaaa si ce ii mai place.Circumvolutiunile ei permit inglobarea a mai multa fizica decat majoritatii din sala 13.
Imi asum rolul nu numai de regizor,ci si de corespondent de razboi,intrucat am avut onoarea de a participa la majoratul ei.Impresiile ramase au fost senzationale,insa am si ceva lipsuri pe banda,aceasta intrerupandu-se din cand in cand.Nu asta conteaza de fapt.
Pe masura trecerii timpului si a aparitiei de noi dume din partea Cristianei,promit solemn sa le consemnez in acest post

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu