marți, 13 aprilie 2010

Din seria "sunt un porc spinos,scarpina-ma"(credits to tartacutza) astazi,13 aprilie tin sa va anunt ca a fost o zi fantastica.Mi-am petrecut jumatate din zi colectand informatii,facand pe spionul si analizand "n" situatii penibile.Ziua a fost un succes remarcabil,intrucat am atins recordul de a rezolva o problema si un sfert la fizica...aplauze pentru colegele noastre Alina si Cristina[fara voi nu puteam dormi in timp ce zburau intrebarile de genu`:care este relatia de calcul a intensitatii?pauza totala...

Am fost de asemenea acostata de seriful Doda:
titi: n`ai mai scos altceva nou ?
noXDutchess: poi mai pisi ..la komanda nu pot

Din seria bancurilor cu Chuck Norris adaug si urmatoarele:
1.Sala 13 este singurul loc in care lui Chuck Norris ii este frica sa intre
2.Chuck Norris l-a antrenat pe Flo,de atunci Flo e incomensurabil (credits to Locomotivaru)

Din seria perlelor in asa hal de penibile,incat savuram o ciorba de lapte de calugar cu Leshu:
1.Mai nou femeile sufera mutatii genetice,corpul galben transformandu-se in punct galben,insa asta numai in conceptia lui Doda [noroc ca nu doreste sa devina ginecolog,ca am ajunge toate castrate]

Si acum un moment de liniste pentru colegul Doda,in care ii multumim Domnului ca Doda a ales calea fermei ...Multumim Doamne!
next time Balada Ragaliei :* tai tai

Un comentariu: