marți, 13 iulie 2010

Last Night

"Blestemăţia aia de uşă prin care ar putea trece si un tanc rusesc!!!~x(".Uşa ca uşa,dar balamalele scârţâie mai rău ca "o turmă" de şoricei ,mai ales atunci când destinaţia ta este bucătăria,pentru că la miezul nopţii ai poftă de lubeniţă mai rău ca o gravidă.

Bun...deci treaba stă aşa: pe la ora 23:40 am închis calculatorul,întrucât plictiseală mai mare ca la calculator nu SE există/blur şi m-am apucat,corectez:reapucat să continui să citesc "A treia femeie" de Mark Burnell,carte primită cadou de la mama(şi când mă gândesc cât am bălăcărit-o pe săraca mama că mi-a cumpărat-o,în momentul în care am citit recenzia).Cartea s-a dovedit foarte bună,captivantă,deci interesanta.Înainte de miezul nopţii mi-am închis uşa de la cameră ca să nu cumva să vadă mama vreo licărire(în caz contrar ar fii urlat),am deschis geamul,m-am aşezat comod pe pervaz,am aprins o ţigare,ca tot omul,l-am săltat pe Mike Oldfield-No mans land in urechi,am aprins ceva lumânărele parfumate(erau singurele pe care le-am găsit) şi am început să citesc ..după 20min,după ce m-am intoxicat cu fum şi au început să mă doară "şalele"(PVC-ul este termoizolant,nu şi pufos),am renunţat la pervaz în detrimentul patului.După care,tiptil tipltil a venit şi anteprecizata poftă de lubeniţă.

Planetele clar nu au fost aliniate în concordanţă cu poftele mele,pentru că şi arcurile patului "dezaprobau,contestând".Ceea ce vreau să zic este că singurul scop al patului meu este acela de a susţine "un meeting" şi de a amplifica "hâţa hâţa"(pentru mai multe detalii vizionaţi Sex and the City 2->Samantha & Rikard Spirit).

Cu chiu cu vai am ajuns la bucătărie(încă sunt de părere că trebuia să dau balamalele cu ceva unt de corp aka lubrifiant pentru fierăraie,că până în pivniţă să caut vaselină nu m-aş duce - aşa că în timp ce voi citiţi acest post eu probabil că mă câcâi să ung balamalele cu Nivea) /nobigdeal

Un comentariu: