marți, 27 iulie 2010

Pro laborum saepe; pro Jack semper*


Sincer sa va spun imi era chiar dor sa scriu ceva,sa postez pe blog.Astazi am cautat un subiect relativ potrivit pentru blogul meu,insa in urma tuturor eforturilor depuse nu am reusit sa scot nimic ok.M-am enervat si mi-am continuat vizionarea celei de a treia parti a Stapanului Inelelor.Mai si dintr-o data,asa pe nepregatite a "venit" automat la mine subiectul mult dorit pentru blog.Unde?Pe messenger:sursa atotpotenta.De data asta nu mai scriu despre pitipoance,nu mai protestez,ci incerc sa scriu un post despre colegii mei.La grupul "HighSchule" am grupa de germana,fiecare cu statusuri care mai de care mai in voga,mai misterioase,mai cum vreti voi,PANA CAND am dat de tovarasul Staier.Va mai amintiti de el,nu?Intr-un post anterior i-am atribuit functia de profesor de matematica,licentiat in derivabilitate de catre Facultatea de Matematica filiala Vetel.Ce a mai facut Staier de data asta?S-a apucat de muncit in old school style.Bineinteles ca nu singur,ci cu Herr Doda Octavianus(pe el il luati din povestea de dragoste Adam-Doda,fictiune sau realitate?Raspunsul il stim deja).Acesti doi colegi inseparabili au decis ca este vremea sa fie eco.Cum?Sa culeaga rosii.Titlu mare de afis pe blogul Mesagerului Hunedorean:
„Muncim în vacanţă, nu pierdem timpul prin baruri“

Furnicutele din Colegiul National Decebal[este imperios necesar sa fie precizat liceul] muncesc de zor si ne impartasesc cateva din impresiile,gandurile si sentimentele lor.„Prefer să vin aici, la seră, şi să am grijă de legume, decât să stau prin baruri sau prin alte locuri. Eu vreau să urmez Facultatea de Agronomie şi îmi prinde bine munca la roşii şi la castraveţi. Îmi place mult ceea ce fac şi nu obosesc, cu toate că uneori este foarte cald în seră, temperaturile ajung şi la 40 de grade Celsius”, povesteşte tânărul Octavian Titus Doda. Esti sigur ca e declaratia ta?Stii de ce ma indoiesc?Pentru ca in mod normal tu ai formula asa:"Erstens mochete ich betonen,dass ich .."


Aici, la seră, măcar învăţăm ceva şi este o relaxare pentru noi, mai ales că amândurora ne place agricultura. Eu, spre exemplu, vreau să merg la facultate, la specializarea Inginerie Agricolă, şi îmi prinde bine ceea ce practic aici. O să mai stăm o săptămână, după care vom merge la o fermă de vaci, ca să dăm o mână de ajutor şi acolo”
Vreau sa vad cat de bine mulgi,Staiere!/hmm


Bai baieti,acum sa nu fiu critica.Nu prea le am eu cu agricultura[stiu sa deosebesc mararul de patrunjel],dar rosile parca se culeg cand sunt rosii,am i right or not?Singura persoana "culegabila" din acea poza e Ionci=))Nota 10 pentru outfit,Schatzchen=))

Completare de ultim moment.Staier cu Doda au devenit vedete peste noapte.Cum?De ce?Ei bine,au aparut si in Adevarul,si la Antena 1 Deva si la Realitatea ..

*Pro rege saepe; pro patria semper – Pentru rege adesea; pentru patrie totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu