luni, 29 noiembrie 2010

Cum spui unui baiat ca il placi.Metode anormale

Draga Carmina,

M-am tot gandit ce sa iti mai spun si ce sfaturi sa iti mai dau in legatura cu tipul respectiv.Timiditatea o poti compensa cu ingeniozitatea: baga-i un biletel in haina.Daca e destept isi da seama de intentiile tale.Cu siguranta nu o sa-i dedici o serenada,nu o sa ii trimiti un mail sau pe mess sau nu o sa ii scrii la sfarsitul caietului de fizica,unde cel mai probabil are "picturi mai putin ortodoxe" cu profesoara.

O alta colega imi spune altceva.Iti place de unul si mergeti la un eveniment comun?Il chemi in masina si ii spui ca mergeti sa beti ceva.Va faceti ca beti,ca poate poate mai dispare timiditatea si bagati carbuni.

Sa ii dai mai des temele.Sa ii lipesti guma de mestecat pe scaun [idee de la peri].

Alta idee de la peri: sa vorbesti mai mult cu prietenii,tovarasii lui si pe el sa il cam eviti.Cica perivaleza ne zice din experienta ca daca el tine la tine,o sa fie macar un pic gelos. [perivaleza: sa nu lupti in vid=) sa zc asa]

O alta chestie preluata de la un cuplu al clasei.Baiatul ii aducea caramele fetei=))

Sau cel mai simplu,poate si un pic dur : "Ba boule,stii ...imi cam place de tine!"

"perivaleza: sa gasesti subiecte in comun chiar dca nu iti plaace
perivaleza: cum ar fii politica
perivaleza: si sa vb amandoi cu orele pe mess
perivaleza: asa am inceput eu cu doda=)) vb de politica non stop "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu