marți, 2 noiembrie 2010

Heil Schriftliche Komm.

Dragi colegi si tovarasi de suferinta,


maine este ziua cea mare,insa nu va speriati de ceea ce se va intampla.Am decis in calitate de vicepresedinta sa va incurajez,vorba aia,poate ma votati si la anu`

1.Cand esti singur si trist si stai si scrii la teza la germana, aminteste-ti ca cineva acolo sus iti va sopti declinarile atunci cand pe foaie vezi "strich"

2.Nu dispera! Ai incredere! Foaia cu Wendungen este la tine in ghiozdan,dar nu vei putea ajunge la ea,caci din pura iubire si devotament pt germanistica,te vei alege cu un UNU la rubrica Deutsch

3.Daca vezi pe cer o stea cazatoare pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini, pentru ca eu mi-am pus si am luat UNU la informatica

4.Marea arta a vietii nu consta in a face diferenta intre DER,DIE si DAS, ci a ghici corect articolul substantivului

5.Speranta moare ultima, asa ca ea e tot ce ne-a mai ramas. Sa sadim intre picioare sau sub maneca o copiuta si sa avem impresia ca Pita nu o sa ne vada niciodata.LA MINE A MERS!

6."Vorba buna" a profesoarei, zambetul[care denota nervozitate] si privirea salbatica[din timpul tezei] sunt ca si razele de soare care te incalzesc prin geam,atunci cand urletul lu Frau se reflecta in timpanul tau

In seara asta,dormiti bine,beti si fumati si mai bine,caci maine ne intalnim toti in sala 13 \m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu