duminică, 27 iunie 2010

Leapşa

Pană acum am vazut pe bloguri "enşpe" mii de lepşe tembele,complet neproductive,care implicau nişte intrebări demne de oracolele copilaşilor de clasa a IIa şamd.Leapşa e preluată de la Chinezu.

"Surorilor și fraților întru blogăreală, o asemenea întrebare ca și cea pe care am intromisionat-o in titlu este o rușine pentru întreaga noastră breaslă! (mă rog breaslă, vorba vine…). Un blogger care se întreabă ”ce să mai scriu azi pe blog?” este ca un șofer profesionist care se întreabă cum se bagă în viteza a treia sau ca un pescar care se întreabă dacă să pună râma în cârlig sau să pescuiască cu cârligul gol. Adică, pe șleau, așa ceva nu să egzistă :D

Hai să facem o încercare. Gen leapșă. Pe care chiar insist să o preluați :D Ca să vă dovedesc, dar mai ales să vă dovediți vouă înșivă că sunteți cu adevărat bloggeri :D Ready??? Bun.

Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut :D Dacă ați văzut peretele, scrieți despre perete. Dacă ați intrat în budă, scrieți despre budă :)) Dacă era să cădeți pe geam făcând asta, scrieți despre zbor :)) Dar SCRIEȚI! Că doar sunteți bloggeri, ce lipsa mea de inspirație! :))

Hai succes!
"

Buuun,să încep şi eu atunci.

Prima dată se pune o melodie corespunzătoare:



Ma ridic de pe scaun,fac cei 7 paşi la stânga,pe care nu i-am putut parcurge până la final,deoarece am intrat in pat şi spun asta la propriu.Şi am inceput să mă uit la perete.Iniţial nu mi-a prea făcut cu ochiul,însă într-un târziu,după ce creierul s-a cam săturat de atata contemplare la albul peretelui,mi-am adus aminte de experienţele trecute,de clişeele inventate de mine,de date-urile mai mult sau mai puţin penibile,într-un cuvânt ..de dume.Despre asta probabil că o să vă povestesc mai amănunţit in alt post.Mă duc să imi iau mp3 şi să fac un bike-trip:-D.Eventual să mă consult cu Juriul(grupul de prieteni..mulţumiri unui coleg de breaslă,care a inventat aceasta denumire-reacţia lui aferentă la vizionarea acestui post o sa fie tipicul ridicat din sprânceană).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu