luni, 7 iunie 2010

Luni 7iunie 2010

Cu deosebita incantare va relatez evenimentele petrecute astazi,intrucat vine vara si posturile se vor imputina remarcabil si pentru ca doresc sa-mi "folosesc" mainile,in conditiile in care sunt retinuta "sederii" pentru 3 saptamani:))Asadar sa trecem la lucruri mai "frumoase"din punct de vedere tematic.

Deci,criza financiara afecteaza si clasa noastra.Va prezint situatia financiara precara a catorva colegi de baza ai clasei in urmatorul context:astazi doamna diriginta a sunat cativa parinti la ora 6 dimineata,la 9 si pe la 8,parinti care si-au facut aparitia la scoala si care au "vizionat" situatia copiilor lor.

Florin:"mai am 30lei"
Nastase:"eheee mai am 3lei si o guma"
Huple:"eu o guma"
[Dupa vizita parintilor la scoala nici bani de stixuri nu o sa mai primiti=)).Ai ai ce fete de martiri !!!]

-Cu Florin vorbeste maicasa,asta in cazul in care nu ii aplica un pumn/palma/rever
-Cu Nastase nu vorbeste maicasa
-Cu Huple..trecem peste
Nastase:"Nu am mai fost asa speriat in viata mea JUR!"
"Mai avem maine test la fizica"[asta da sansa]
Florin:"Mi-e frica sa nu vada mama notele la romana"
"Cand ma cearta la telefon e bine..dar cand imi spune in telefon "vorbim acasa" e raaaau"
"Intr-o zi aveam urma de inel pe fata"[ca sa intelegeti si voi,Florin face parte dintr-o familie in care se practica angro sporturile de contact]

Dragi colegi,impreuna putem trece apa Styxului.

A doua chestie pe lista de ordine azi:love is spreading..si asta e fenomen clar.Amandoi sunt tineri,frumosi si nelinistiti.Lui ii place sportul si ei ii place sa conduca:>Ea bea tequila,el apa plata.Amandoi se pot mandri cu posterioare demne de Ricky Martin=)))Nu va suparati dragilor,insa de la cutremurul provocat de Adam/Doda voi sunteti noua atractie.Doamnelor si domnilor ei sunt:






Va pupa tanti Fish,mandra posesoare a unei inotatoare bulite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu