luni, 21 iunie 2010

Zilele Cetatii runda aII-a

Astept ploaia,pentru ca o data cu ea vine si inspiratia.Dupa ce am stat la prajit topless[pt tartacutza] in curte si mi-au intrat in sistemul circulator melodiile lui Enrique Iglesias,am decis ca este normal ca dupa atatea rugaminti din partea Yuyei sa scriu un mic review al zilei de sambata.




Evenimentul care constituie punctul de interes este Zilele Cetatii si anume ziua II,asa zisa seara rock.

So,impreuna cu turma am ajuns pe la 20:30,ora la care gaseai prin imprejurimi 10-12 rokeri,8-9 pitzipoance in sandalute si slapi[desi in parcarea de la Real nu se formasera balti,ci mici lacuri de acumulare] si cativa civili in fata scenei.Restul populatiei se antrena din greu la bere si mici.Daca nu ma insel,pe la 9:20 a inceput concertul,acesta fiind intarziat din cauza ploii.We were delighted sa ii vedem pe cei de la Icar,trupa necunoscuta mie,care au cantat aproximativ 3-4 melodii.De remarcat a fost freza solistului ca o capita de fan,chitara chitaristului si prezentatorul "un pic" cam cocalar.Long live "pink" !Dupa care a urmat Directia 5.Din punctul meu de vedere,pentru vocea solistului merita sa vina si uraganul Katrina,caci tot eram prezenti.Voce exceptionala,sonorizarea de la Coco Sound buna si organizarea excelenta privind aceasta formatie.Se pregateste sa intre in scena "rockerul Alex".Gandul tuturor "Ce dracu mai cauta si asta aici"?Alex s-a lasat asteptat,probabil ca a durat mai mult pana si-a acoperit tot corpul cu ulei si a mai aruncat o gantera,ceva,ca sa i se mai umfle junk-ul.Intrebare pentru o civila:
"Ce stii despre interpretul Alex?"
R:"Alex?Ala care canta nu si are patratele?ooooo ..sa vezi cum se misca el papuse"

In fata noastra o fana infocata a dansat pe toate melodiile ca pe stepper.Sa nu uit de melodii.In repertoriul sau exista melodii ca de exemplu:Secret discret,ceva de la Benny Benassi si Pitbull-Hotel Room Service si din nou secret discret mixata,remixata si reremixata.Partea buna?In momentul in care si-a dat jos maieul si toate fanele au lesinat am putut observa lenjeria de la CK. Pe la 23:40 a intrat in scena Phoenix care au cantat pana i-au tinut plamanii.Aici no comm...

Sa nu cumva sa uit de dansat[bine,in afara de tipa care se credea la aerobic].Si cum la concerte toata lumea danseaza cum poate,desigur ca si rockerii au simtit nevoia sa se exteriorize si sa se manifeste.Mi-au atras atentia 2 in special,si asta nu datorita calitatilor lor fizice fantastice, ci pentru ca unul avea plete si unul era stirb.Ei au tinut mortis sa ne arate cat eram noi de mici cand eram "mici" si sa ne ceara numerele de telefon.Aaaa sa nu uit ca am fost "extrem" de atrase de mirosul de bere bauta in urma cu 5 ore si posibil si regurgitata[trebuia sa imi iau damigeana de STR8 sa ma droghez olfactiv].Dupa multe minute in care am mentinut poker face`ul,a aparut Nicu Covaci,unul din membrii de la Phoenix si asa a aparut un posibil Happy End,caci pitzi si coca s-au evaporat ca prin minune.Nu totul a fost chiar asa de roz,caci eram in profound pain cand un alt nenea in tricou galben,de aceasta data nu numai beat si stirb si "mirositor",dar si suferind de ADHD,ne-a atacat verbal.Saracul vroia numai sa cante cu noi,dar asta ne-am dat seama prea tarziu ..

Un comentariu: