duminică, 13 iunie 2010

Summer indeed

Am asteptat cu atata ardoare vacanta de vara ..uite ca de 2 zile suntem oficial in vacanta.Concluzia?Am fost eliberati de munca lui Sisyphus,dar tot parca nu este ceva in regula.Ce vom face vara asta?Cum ne vom petrece timpul?Probabil ca vom tese panza Penelopei 3 luni de zile si vom celebra noaptea valpurgica pe 12septembrie.[btw:Herr Staier imi intareste afirmatia prin intermediul statusului:what a boring life]

Personal am inceput in forta."Iunie" m-a facut sa realizez ca legile lui Murphy sunt extrem de adevarate,lucru contestat de mine.Acum 2 saptamani mi-am dat seama ca am entorsa de ligamente la piciorul stang si am aflat deasemenea ca trebuie sa stau 3 saptamani cu piciorul in atela gipsata.Astazi insa mi-am sucit glezna dreapta ,scara cazand peste mine si eu peste ea:| .Pana in momentul actual tin sa precizez ca nu am avut nici macar o luxatie gen...Dau cu presupusul ca am timp pana in septembrie sa ma reconditionez.What a summer!

Tai tai dragilor ma duc la un Saw:))poate si un Scary Movie daca imi pun sli>:)=)))





Who needs this summer Jack,when we`ve got Mary?[the Bloody one]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu