luni, 10 mai 2010

10mai 2010

Nici nu stiu cu ce sa incep ..ora 9:50 ne-a prins pe unii mancand eclere de la Muresanu si stand pe geam.De ce stateam pe geam?Pentru ca suntem teribili de inventivi si pentru ca mintea noastra nu se gandeste la subiecte de genu: "Ce distanta parcurg undele intr-o perioada?" R: "F mare!" ,ci la alternative.Let`s think together ..Castanii s-au taiat,in baie avem senzori,la chiosc avem sarma ghimpata si in spatele salii de sport este 99% din cnd,de unde neica si mai mult loc?Asadar,stam,gandim,cugetam si ce idee ne vine?In clasa,desigur! ...deci dragii mei,am mancat cartofi prajiti in clasa dupa care am adunat cu cea mai mare grija "resturile",in timp ce LS statea de panda=))Serios,asa nu e viata!Suntem penibili asa ca am decretat:o data cu sosirea lunii iunie vom contribui cu ceva cearcefuri,pe care le vom pune pe banca,vom sigila orice intrare/iesire,vom aduce un aspirator de acasa,ne vom autointroduce sub banca :>=)))"ABSOLUT" genial...=))pana atunci asteptam si vom vedea.
BTW:thnx Flo pt acele eclere,caci stii cum se zice:nu mananci catofi prajiti pe stomacul gol ca sa nu te ametesti:))Am asezonat totul cu cola si a fost perfect 8->
Ca sa nu mai zic de incursiunea noastra "outside"..concluzie:nici macar la prostie nu suntem uniti si zic asta doar ca sa o citez pe Schnitzi.Asteptam evenimente extrem de remarcabile in viitor,asta daca nu suntem exmatriculati pana atunci:))tai tai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu