sâmbătă, 29 mai 2010

early in the morning

Scriu acest post nu fiindca am tastatura noua si vreau sa ma simt eu bine ca nu mai trebuie sa trag pumni,palme si picioare celei de silicon, ci pentru ca m-am trezit intr-o dispozitie destul de buna in aceasta dimineata[vezi yuya?nu imi mai faci cadou o tastatura de maj=)) ] ..asadar:dimineata totul trebuie sa mearga bine mai ales daca esti acompaniat de o melodie buna

http://www.youtube.com/watch?v=1bVYgYW6410&feature=related

Melodia atinge punctul culminant,stau cu o cana de latte macchiato in mana,ma uit pe geam[vad o insiruire de boscheti incantatori pentru mama-caci ea i-a plantat],ma uit prin camera [am facut curat si imi creste inima cand ma uit la dulapul fara garnituri de praf-ps:dragi cei care ati intrat pe la mine pe sub calculator puteti reveni acum fara nici o problema caci paianjenii de la Avicola de sub mobila sunt in vacanta]..intr-un cuvant totul decurge bine,inclusiv starea mamei, acum 2 zile crizata, este ciudat de linistita si impacata cu sine ..dau melodia pe repeat,ma uit cu drag la poza de pe birou si asta pana cand primesc massuri demne de Recycle Bin[asta ca sa nu zic intr-un alt mod si sa aduc injurii cocalarimii].Nu stiti voi massurile alea cum ca daca nu dai mai departe nu stiu ce ti se poate intampla?Aflati dragii mei cititori ca eu trebuia sa fiu moarta si ingropata de aprx 134 de ori,trebuia sa sufar un deadly infarct de 47 de ori,trebuia sa ma calce trenul de 29 de ori si trebuia sa am ghinion cam 12 ani.Concluzia tragica este ca eu ori sfidez Moirele[babele alea nebune din antichitate care teseau firele vietii si le manipulau],ori cei care trimit astfel de mesaje sufera de retard mental,shizofrenie sau pur si simplu de o prostie cu radacini pana in adancul maduvei spinarii.Oameni buni,dragi concetateni si neconcetateni,doar Alonia accepta extensii de cretinism premeditat.Danke fur ihre Aufmerksamkeit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu