sâmbătă, 8 mai 2010

pentru tine

Intrebare:te simti implinita chiar daca ai o relatie?Simti ca totul e in regula?Ai evitat sa va despartiti acum 3luni pentru ca in adancul sufletului stiai ca totul o sa fie bine.Iubirea asta obsesiva,nesanatoasa te devoreaza minut de minut,iti faci griji si oare pentru ce?Pentru incertitudinea ca cel de langa tine nu tine la fel de mult la tine si nu iti impartaseste aceleasi sentimente?Draga mea,totul are un inceput si un sfarsit.Hai sa punem la cale inceputul sfarsitului.Ce zici?Te cunosc mai bine decat crezi,ne asemanam,amandoua suferim din dragoste,doar ca una dintre noi si-a dat seama ca totul e un joc si s-a autoinitiat in acesta.Nu mai pierde nici o clipa,pentru ca timpul e pretios.Decretez:fugit irreparabile tempus.Stiu ca in adancul tau se da o lupta.Continui sa lupti sau nu?Poate ca daca renunti te consideri o lasa.Nu!Nici gand.Esti tu,persoana aia plina de viata,extrovertita si mi-e dor sa te vad ca acum jumatate de an:vorbind cu toti,scriind non stop sms`uri celor "n" baieti.Asta esti tu,insa persoana aceea te-a schimbat.Te confrunti cu probleme in fiecare zi,te enervezi pentru ca iti inchide telefonul.Pune-ti intrebarea:chiar merita?Chiar daca nu sunt langa tine sa plangem sau sa radem impreuna,te sustin.Hai sa facem haz de necaz,hai sa cautam in cutia de gaz chestii nesanatoase,hai sa ne uitam la print screenuri,sa bocim impreuna la telenovele sau filme siropoase in timp ce ne imbuibam cu biscoteria sau eventual sa experimentam creme "racoritoare",hai sa producem pizza in tigaie.Ne suparam una pe cealalta,dar prietenia noastra dureaza de 2ani jumatate cu intrerupere de o zi.Esti singura persoana pe umarul careia am plans,am incredere in tine si incredere ca totul se va solutiona.I love u,dar nu pot sa te privesc cum iti schimbi starea din bine in rau cand primesti mesaje seci.Un pic de atitudine nu strica.Momentele negre sunt multe,insa un simplu "pa" dureaza o secunda si consecinta tine tot o fractiune de secunda,pentru ca doar atat imi ia sa ajung la tine.
Pentru ca fondul meu de ten iti va acoperi urmele lasate de lacrimile calde varsate pentru el pe obrazul tau si pentru ca blitzul tau imi va induce o transa si voi uita definitiv si irevocabil de el.Machiajul si fotografia mana in mana.Love u

PS:Aceasta se numeste solidaritate feminina,pe cand voi,dragii mei masculi alfa,nu va veti certa niciodata din cauza unei fete.De ce?Pentru ca intotdeauna veti avea nevoie de un tovaras de bere[pentru ca noi consumam numai apa plata cu lamaie]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu